مرحبا بك معنا في ممـلـكــة الكـنـــج شــــاروخ خــــان


 
الرئيسيةhttp://shahrukhالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
مونــى
 
الشاروخان
 
aya
 
سانا
 
بموووت فى شاروخان
 
hodaabdo
 
mahakhan
 
باروخان
 
preinsses shahrokh
 
لؤلؤة
 
المواضيع الأخيرة
» اعلان جديد للنجم شاروخان 2017 مع انوشكا شارما مترجم
الخميس يوليو 13, 2017 7:49 am من طرف mahakhan

» اطلب اي فلم لكاجول هنا
الجمعة سبتمبر 30, 2016 10:02 pm من طرف Q12

» فيلم Bekhudi 1992
الجمعة سبتمبر 30, 2016 9:51 pm من طرف Q12

» حد لسا عايش هنا
السبت سبتمبر 24, 2016 12:06 pm من طرف الشاروخان

» وين الترحيب
الأربعاء سبتمبر 21, 2016 10:46 am من طرف عاشقة شاروخ

» قصة حياة الكنج شاروخ خان بالصوت والصورة مترجمة عربي
الخميس أكتوبر 09, 2014 11:01 am من طرف انجل احمد

» تعلم اللغه الهنديه مع بارووووووووو
السبت أغسطس 09, 2014 10:54 pm من طرف Roses laws

» مـــــــائة مليــــــــار حسنــــــــــــة بل اكثر والله يضاعف لمن يشاء
السبت أغسطس 09, 2014 8:27 pm من طرف Roses laws

» Shah Rukh Khan - Koffee with Karan Season 3
السبت أغسطس 09, 2014 8:14 pm من طرف Roses laws


شاطر | 
 

 تحذير هام جدا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
باروخان
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1411
العمر : 26
العمل/الترفيه : سفيره لعشاق شاروخ
المزاج : رومانسيه حالمه
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: تحذير هام جدا   الخميس فبراير 04, 2010 8:06 pm

اارجو
من كل عضو انه لا يستهان بصاحبه الموقع ولا بالموقع نفسه

نعم انه موقع للترفيه ولكن من يدخل المملكه يكون محترم لأن كل من فى هذه المملكه محترمين مؤدبين رجاء هام من يدخل هذه المملكه ويسب ويلعن ويرمى بالشتائم سيعرض نفسه لطرده فورا من المملكه العضو الذى لايعجبه مملكتنا

لا احد اجبره على التسجيل معنا واستهزائه بى او بصاحبة الموقع او بمواضيع المملكه

سيعرضه للطرد فورا وارجو من جميع الأعضاء ان رأى اى مساهمه مخالفه

يخبرنى برساله خاصه او يخابر صاحبة الموقع مها خان


_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء
أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء
باحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب
وباحبها وهي مرميه جريحة حرب
باحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء
واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء
واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب
وتلتفت تلقيني جنبها في الكرب
والنبض ينفض عروقي بألف نغمة وضرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.gogol
remo_remo
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 178
العمر : 33
الموقع : INDIA
العمل/الترفيه : فى قلب حبيبى
المزاج : عيون شارو قلبى
تاريخ التسجيل : 29/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الخميس فبراير 04, 2010 8:15 pm

ايه اللى حصل يابارو مين اللى شتم ومين اللى يقدر يشتم مدرستى عموما متزعليش وكل واحد دسيس وجاهل بيبوليود ومش شاروخانى مش عايزينه معانا ومتزعليش يامهومة المنتدى بتاعك اجمل منتدى شوفتو بجد انتو بنات زى العسل وعموما سيبك من اي حد واى ايسأة هنبلغك بيها لطرد الزائر وهنرد كويس عليه متخافيش وراكى شاروخانين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3040
العمر : 26
الموقع : ممـلـكه الــــملك
العمل/الترفيه : مــهندس مــستقبلاااا
المزاج : شـــــاروخــــاني
تاريخ التسجيل : 09/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة فبراير 05, 2010 3:41 am

ايه يابارو خضتيني؟
دا مين اللي بيشتم دا؟ مادام مش عجبه بيسجل ليه؟عالم رخمه والله،لازم يزهقوا مدرستنا كدا علي رأي ريمو؟ههههه
عموما بارو امشي بالمثل اللي بيقول(طنش تعش)
تحياتي بارو
الشاروخان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mahakhan
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1709
العمر : 38
الموقع : http://www.facebook.com/album.php?aid=18150&id=100001029517666&fbid=134344639943186&ref=mf#!/profile.php?id=100000601253173
العمل/الترفيه : حياة الكنج شاروخ حياتي وسعادته املي الوحيد
المزاج : حالمة
تاريخ التسجيل : 03/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة فبراير 05, 2010 6:50 am

اخي انا لو طنشت في حاجا تخصني مش اطنش في حاجا تخصكم
لانكم المملكة ولا اسمح لاي حد يغلط فيكم حتي لو من صحبتي

علشان كدا يا ريت ترسلوا لي او لبار وهي تقوللي ضروري لو وجدتوا اي مشاركة اساءة

اتفقنا
وبخصوص الردي اللي شوفته انا وبار انتهينا منه الحمد لله ومن العضو اللي اتجرأ علي الشتيمة

_________________




ادخل الرابط اسفل تكسب كتير
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
صفحتي علي الفيس بوك

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
تريد اجمل افلام للكنج واروعها والاهم كلها؟ ادخل هنا اطلب تجد ما تريد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

استمتع بقصة حياة الكنج شاروخ خان فديو صوت وصورة باللغة العربية
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/album.php?aid=18150&id=1000010295176
الشاروخان
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3040
العمر : 26
الموقع : ممـلـكه الــــملك
العمل/الترفيه : مــهندس مــستقبلاااا
المزاج : شـــــاروخــــاني
تاريخ التسجيل : 09/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة فبراير 05, 2010 6:57 am

ياجماعه بدي اعرف بس مين العضو دا و شتم مين وقال ايه؟
ليله اهله سوده بس اعرفه بس ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
folaa80
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 99
الموقع : home sweet home
العمل/الترفيه : بحبك يا احلى كينج
المزاج : عااااااااااااااالى
تاريخ التسجيل : 29/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة فبراير 05, 2010 8:46 am

ولا يهمك يا بارو و يا مها دوول ناس مابتفهمش و مابتقدرش تعلقنا و عشقنا للكينج


و زى ما قالت ريمو ماتخافيش انتى وراكى شاروخيين ومعلش احنا جامدين اوى

دا احنا ناكل باسنانا اللى يقرب ناحية المملكه و لا قمرات المملكه سواء انتى يا بارو او مها او اى فرد


من اعضاء المملكه و اكيد ح نبلغك لو فى اى اساءه بس بعد ما نعمل معاه الواجب و الانسانيه

قطيعه ماحدش بياكلها بالساهل .... وبما انى اسكندرانيه فا بقولك احنا ح نقطعووووووه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
wwaammaa
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 730
العمر : 26
الموقع : روح حبيبى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : جاااااااااااااامد ورااااااااااايق
تاريخ التسجيل : 19/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة فبراير 05, 2010 4:17 pm

انا نفسى افهم مين العضو ده
ومش عاجبه المملكه ليه
ومدام مش عاجباه سجل ليه
بجد ناس غريبه
بارو مش تقلقى اى حد هنشوف انه بيعمل اساءه فى بيتنا ومنتدانا هانديله الطريحه الى هيا وبعد كده مها تطرده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بموووت فى شاروخان
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2489
العمر : 35
الموقع : فى قلب حبيبى
العمل/الترفيه : حب شاروخان
المزاج : رومانسيه جدا
تاريخ التسجيل : 30/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة فبراير 05, 2010 4:29 pm

ايه يا جماعه اللى بيحصل ده ممكن يكون فى حد بالاخلاق دى
عامة كل اناء ينضح بما فيه وكويس ان العضو الغير محترم ده بين نفسه
وبين انه لا ينتمى للمجموعه المحترمه من اعضاء المملكه وعشاق الكنج
واكيد مها عارفه ان كلنا بنعتبر المملكه دى بيتنا وبالتالى بنتعامل على هذا الاساس
وطبعا اى حد هيجى علينا وعلى بيتنا واى حد جوا البيت ده فاحنا كفيلين بيه
وكويس مبادرتك يا بارو فى عمل التحذير علشان اللى مش شايف فى نفسه انه
يصلح يكون فرد من العيله الكبيره دى يخرج لوحده قبل ما يعرض نفسه للى مايحبش يسمعه

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حببتــــك ⎝⏠⏝⏠⎠و أحبـــــك ♡
♡♡و سأبقــى أحبك حتـى يـــوم وفاتــي

و يـــوم وفـاتــي لا تبكــي لأن دموعـك أغلى مــن حيــاتــي ♡♡

......أنــا مـا زلت باقـــي علــى وعدي و عـهدي ♡♡
و قسمــاً بربــي ستبقــى فـي قلبي إلــى مماتــي ♡♡

و حتـى بعـد موتـي ستبقــى روحك تحرس رفاتــي ♡♡
و سأكتـب إسمــك و إسمي على قبــري ♡♡

لأننـي وعدتك بأنني لـن أنساك طـ...ـوال حياتــي ♡♡

و لا حتـى بعــد مماتـــي♡ ♡
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
somasoma
مشرف
مشرف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 715
العمل/الترفيه : اهوى مشاهدة شاروق خان
المزاج : رااااااااااااااااااااااااااااااااااااايق
تاريخ التسجيل : 07/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة فبراير 05, 2010 6:22 pm

مش هقول اى رد لانى بصراحه حاسه قلبى هيقف من الغيظ من البنى ادم ده
المهم عندنا اننا بنفتخر اننا اعضاء فى مملكتنا المحترمه
و مش عاوزين فيها العالم المش محترمه اللى زى اخينا اللى شتم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
remo_remo
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 178
العمر : 33
الموقع : INDIA
العمل/الترفيه : فى قلب حبيبى
المزاج : عيون شارو قلبى
تاريخ التسجيل : 29/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة فبراير 05, 2010 8:46 pm

بارو انتى ماردتيش علينا ليه هو الموضوع كبير كدة انتى زعلانة ؟ عموما سيبك انتى لازم الغيرة تعمل كدة تفتكرى اللى دخل ده مش غيران ان مملكتنا متطورة ومتمسكة اكيد هو غيران وكمان على مايبدو من ردود اخواتى انه رجل وطبعا فى رجالة كتير بيغيرو لما يلاقو ان فى بنات كتير بيحبو المثل الفلانى او المغنى الفولانى وبينعتونا بالمجنون سيبك من اى حد ومتزعليش وردى علينا قولى كان اسمه ايه حتى علشان نعرف هو كان مين وهل ياترى ليه مشاركات معانا؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
باروخان
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1411
العمر : 26
العمل/الترفيه : سفيره لعشاق شاروخ
المزاج : رومانسيه حالمه
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   السبت فبراير 06, 2010 12:59 am

اولا انا حبيت اسمع ارائكم جميعا ولا داعى لأسم هذا الشخص والف شكر على

ردودكم الرائعه فعلا احنا هنا اخوه ولا يضمنا الا المحبه والتقدير والأحترام لبعضنا الف شكر مره ثانيه

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء
أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء
باحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب
وباحبها وهي مرميه جريحة حرب
باحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء
واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء
واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب
وتلتفت تلقيني جنبها في الكرب
والنبض ينفض عروقي بألف نغمة وضرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.gogol
pyaarsrk
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 266
العمر : 34
العمل/الترفيه : الاستمتاع بمشاهدة شاروخان
المزاج : حب شارو
تاريخ التسجيل : 03/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   السبت فبراير 06, 2010 5:05 am

المملكة دى احلى مملكة فى الدنيا .وكل الاعضاء فيها محترمين وده دايما بيبان من الردود. والمملكة دى انا استفدت منها كتير .ومش لاقيه كلام اشكر بيه صاحبة المملكة وكل الوجودين فيها. في حفظ وأمان الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مونــى
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3127
العمر : 30
الموقع : عاشقة عيون شارو
العمل/الترفيه : اخبار الكنج شارو
المزاج : هيمانة بعيون شارو
تاريخ التسجيل : 09/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   السبت فبراير 06, 2010 5:18 pm

ده حصل امتى

وبعدين اللي يغلط في اى حد هنا بيكون غلط فينا كلنا

وطبعا ده مش هنسمح بيه ابدا هنا لان كمان مش اتعودنا على الغلط

انا مش عارفه ايه اللى حصل بالظبط عشان اقول رايى بس واضح ان طبعا انسان مش محترم اصلاااااااااااااااا انه يكون موجود معانا هنا

بجد مش عارفة ليه اصلا بيدخل مش في حد غصبه على دخوله

مش تزعلى بارو واكيد اللى يغلط فيكى كأنه بيغلط فينا كلنا وزعلك غالى علينا اوىىىىىى

_________________
ليه مكتوب علينا نضحك قدام الناس وقلوبنا بتبكى دم



مــهـما تـغـيـب هـتفـضـل فــى قـلـبـى



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]





شاهد وحمل اروع افلام الكينج شاروخان في الرابط هنا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دودو
عضو جديد
عضو جديد


عدد الرسائل : 2
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الإثنين فبراير 08, 2010 3:46 am

ايه يا بارو بصى انا جديده هنا و انا اشتركت فى منتديات كتتتتتتتتتتير بس والله العظيم
مالقيت اجمل و لا احلى من المنتدى ده كل المنتديات كنت ليها قسم للافلام الهندى
لكن انتو بجد كلكم المشتركين و انتى يا بارو احب اقولكم ان انتو بجد فريق عمل جميل و احلى حاجه ان انتو مخصصين المنتدى لحبيب قلبى شارو خان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
@..رحالة حزن.@
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 7
الموقع : أرض الرحمه
العمل/الترفيه : شوق العمر
المزاج : رايق وصابر
تاريخ التسجيل : 08/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الخميس مارس 11, 2010 1:59 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يعطيك ألف عافيه يالغلا
وبشري يا بارو باللي يسرك
ويرفع من شأن المنتدى
وأكيد كل الأعضاء راح يعملو باللي توصين فيه
غمزة تحياتي للجميع غمزة
@..رحالة حزن..@
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
preinsses shahrokh
مشرف
مشرف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1295
العمر : 27
الموقع : فيـ بيتــــنا أو فيــ الجامعـــــة
العمل/الترفيه : متــــابعة كل مايخص الملكـ خــــان
المزاج : دام شاروخان موجود دايما مروووقة
تاريخ التسجيل : 08/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الخميس مارس 11, 2010 2:18 am

مين الي قــال كده وامتى حصل ؟؟

على العمووم ربنــا يسامحوووا وعندك حق الي بيسجل عشاان يشتم هذا اكيــد يااما غيران

او حقوودي لانه صراحعه فعلا انا مسجله في منتدياات كثييير بس عمري ماشفت اعضااء

بهذا التواضع وهذي الاخووه الي احنا هنا عليها في المملكه ربنا يدومها علينا محبه يارب طبعا

الجميييييييع هنا اخووان بدوون استثناء وبدوون تميييييييز اذا كان مشرف ولا حتى عضوو جديد

وان شاء الله اي واحد يشووف رد او حتى موضووع فيه مخالفه لقوانين المنتدى راح يبلغ الاداره

وان شاء الله راح يتحذف بلا تردد ومش لازم نعرف مين الي عمل كده لانه اكيد مش محترم نفسه

عشان يحترم غيرووا وكلنا سواسيه

مشكووورة ياباروو على الطرح

_________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملكة شاه روخ
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد الرسائل : 661
الموقع : عالم الخياال
العمل/الترفيه : رسامة _كاتبة روايات
المزاج :
تاريخ التسجيل : 19/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الخميس مارس 11, 2010 7:03 am

الله يسامحه...واكيد غيران بس..
متى صار هالشي وشلون عرفتوا,,؟؟
ومنو هالشخص ؟؟
وخلي ثقتكم فينا كبيرة راح نكون افضل منهم ميتة مرة مثل ما يقول الكنج
ام ذابست
بس منو هالشخص ؟؟ هههه عندي فضول مثل الشاروخان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بريانكا
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 70
العمر : 25
الموقع : مصر ام الدنيااا // كفر الشيخ
العمل/الترفيه : طالبه فى الجامعه
المزاج : مبسوطه انى معاكم جدا
تاريخ التسجيل : 17/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الأحد مارس 21, 2010 3:36 pm

معلش يا شباب متزعلوش على شان واحد او واحدة متستهلش ومش عجبها المملكه بتسجل ليه يعنى رخامه وخلاص

اهم حاجه اننا مع بعض وبنحب وبنحترم وبنخاف على بعض والمملكه جميله جدا ومش هميمنا اى حاجه مدام احنا مع بعض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RoOoONeY
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1054
العمر : 28
الموقع : في قلب SRK
العمل/الترفيه : طالبة أرشاد سياحى
المزاج : عالى في حب شروختى
تاريخ التسجيل : 07/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة أغسطس 06, 2010 8:43 pm

يسلمووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خــــــsharokhـــان
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 113
العمر : 28
الموقع : الكويت
العمل/الترفيه : شاروووخان
المزاج : رومانسية وهادية وذكية
تاريخ التسجيل : 17/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة أغسطس 13, 2010 11:58 pm

ولا يهمك يا بارووووو المملكة كلها محترمين وللي مش محترم ما تصلح انه يتسجل بالمملكة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BeBo
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2
العمر : 22
الموقع : الكويت
العمل/الترفيه : طالبة / النت
المزاج : happy
تاريخ التسجيل : 07/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 12:25 pm

ما فيش حد يقدر يشتمك
في ممكن حد يشتم القمر ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسطورة الليل
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 143
الموقع : صنعاء
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
المزاج : رومانسية جدا ومرحة
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 4:04 pm

حبيبة قلبي بارو ماعاش ولا كان

ليبحاول يمسك بكلمة حنرميه باللرصاص

اصلا هدا واحد غيران من نجاح المملكة

ونحن كلنا وراك ومعاك بس لا تزعلي ولا على بالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
aml
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 6
تاريخ التسجيل : 03/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الخميس أكتوبر 21, 2010 4:23 am

ياختي متقلقيش المملكه دي بجد جميله جدا انا عضوه جديده وكل يوم لازم ادخل المنتدي لانو بجد منتدي جميل والناس الي فيه اجمل بالتوفيق انشاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسطورة الليل
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 143
الموقع : صنعاء
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
المزاج : رومانسية جدا ومرحة
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة أكتوبر 22, 2010 12:34 pm

بارو حبيبة قلبي ما عاش الي
يزعلك او يمس طرفك لانهم حاقدين
ما بيعرف قلبهم الحب والود الاحترام
صدقيني هيك ناس ما تستاهل انك تعبريهم
والذي يتصرف باسلوب وضيع اطرديه فورا
نحن معك والمنتدى واصحاب المنتدى
واعضاء المنتدى من احسن الناس
وربنا يبعد عنكم عيون الحاسدين يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
angly
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 3
العمر : 37
الموقع : مملكة srk
العمل/الترفيه : مشاهدة srk
المزاج : cool
تاريخ التسجيل : 31/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: تحذير هام جدا   الجمعة أكتوبر 22, 2010 5:53 pm

بصراحة انا ما استوعب منو هذا الي تجيه الجرأة والوقاحة انو يتكلم بحق هذا المنتدى الرائع بكلام مو جميل ومؤذي لاحبائنا الاعضاء وليش ؟؟؟؟؟؟؟ الحقيقة ما في احلى واجمل وامتع من منتدانا ومن الاعضاء الطيبين والمحبوبين جدا كافي انهم يبذلوا مجهود رائع من شان يوصلوا النا اجدد واجمل وامتع اخبار ملكنا المحبوب شارو ومهما قلنا ما نوفيهم حقهم من الشكر والتقدير والاحترام.... احبائي واعزائي الغاليين لا تهتموا ابدا لاي كلام جارح و مو بحقكم ابدا منتدانا جميل ورائع ومحترم وممتع والي فيه بعد احلى واروع ... اتمنى للجميع كل الموفقية والنجاح والتجدد والله يبعد الحاقدين والمؤذيين عنكم ان شاء الله ......تحياتي لكل الاعضاء الغاليين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تحذير هام جدا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مرحبا بك معنا في ممـلـكــة الكـنـــج شــــاروخ خــــان :: مملكة عالم الكنج shahrukh khan :: قوانين مهمة جدااااااااا للقرائة قبل العمل او مشاركة في اي موضوع-
انتقل الى: